ÄCKEL.

2010-03-01 @ 17:04:15
Jag är så lack att det känns som att jag ska ska spricka i små, små bitar..

Jag skulle egentligen ha flyttat in i min nya lägenhet nu men det gick ju knappast.. Trots att vi flyttat hennes möbler till hennes nya lägenhet gratis, och dessutom gett henne massa extra dagar att städa så vad f¨r jag se när jag går in i lägenheten? Blodfläckar på både golv och tak, spindelnät i vartena jävla hörn, tapeterna är sönderrivna och ritade på, brännmärken på golvet i vart enda rum. Och toaletten ska vi fan inte ens prata om..

Tog lite bilder på hela skiten som jag skickat till hyresvärden.. Titta och Njut! (eller, kräks om ni vill...)




Mellan köksdörren och hallen.. ser ni alla fräsha spindelnät?




Runt lysknappen till badrummet.. Eeeh.. Toalettpapper någon?!




Vill inte ens tänka på alla bakterier i den här ugnen..




Till sist det fräsha toa golvet..




Alltså, tjejen som bott här är likagammal som mej. HUR i helvete har hon kunnat leva i all denna smuts?! Bara jag gick in i lägenheten i fem minuter så kändes det som om det började krypa på mej så jag slängde mej in i duschen! Bara gud vet vad som växer där inne alltså.. Usch! Konstigt att hon typ inte dött av konstiga sjukdomar med all den här skiten. och HUR svårt kan det vara att hålla en liten etta ren från smuts egentligen? Ser jag den här tjejen ute vilket jag antagligen kommer göra, så ska jag fan ge henne en örfil och predika lite om vikten av att hålla god hygien. Jävla äckel! Du vet vem du är TB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback