Sunshine on the outside, darkness inside.

2010-03-12 @ 14:34:22

Jag är fortfarande sjuk som ett as, det känns som att det pågår ett världskrig i min hals, med kärnvapen och hela kitet. Men solen lyser iafl här utanför mitt fönster, det är åtminstone en positiv sak mitt i allt elände.

Idag kommer mitt ex hit och ska hämta lite saker.. Jag vet ínte riktigt om det känns bra eller dåligt.. Det är endå en person jag levde och bodde med i över 3 år, så det kommer nog kännas lite tungt att han kommer hit för att sen åka igen. Det blir som att samma upplevelse spelas upp igen. Och sist var det inte särskilt trevligt.


Fick se min nyreonverade lägenhet idag också, den har blivit jättefin! Den är inte heeelt klar än, men jag längtar verkligen efter att få flytta in! Trött på att sova på mamma o pappas soffa nu.. Älskar verkligen mina föräldrar, men har man en gång bott själv så är det inte lika lätt att helt plötsligt flytta hem igen, jobbigt as hell.


Kommentarer

Postat av: Anonym

hej sötis.

exakt.. hmhm.. det känns som att man vill prova:( pga alla andra gör sånt. det blir så att man känner att man måste. att man inte duger helt plötsligt. när andras läppar är större o "finare" tror man..

2010-03-12 @ 14:41:47
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Postat av: Anonym

exakt<1 hade jag ej haft data, eller kollat i tidningar tv, hade alla vi ifs mått bättre.d tror jag vafan.

o kissie..d e sant. hon e 19 o har silikon o hela köret.

klart man blir lite avis, mn samtidigt så vill man ej göra sånna ingrepp .

så synd att det ska vara så.

2010-03-12 @ 14:49:31
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback